R.E Biz

Komisen Dari Dutanaga...Semuanya Zero Kos Marketing



Alhamdulillah....tak sangka-sangka, 'follow' jer teknik yang diajar dalam Sistem Dutanaga berjaya memperolehi pendapatan macam nie. Buat pun santai-santai jer.

Hanya menggunakan platform percuma dah berjaya mendapatkan jualan untuk memandaikan lebih ramai usahawan melakukan promosi cara gerilla dan extreme dari Dutanaga.

Anda melabur kerana ilmu untuk fokus kepada 2 objektif, iaitu :


  1. Belajar teknik pemasaran zero kos (semestinya TIADA kos) dari Sistem Dutanaga
  2. Mengajak lebih ramai usahawan belajar dari apa yang anda sedang pelajari
Praktikkan sahaja semua teknik pemasaran yang diajar dan insyaallah jualan akan bakal meningkat secara mendadak. Tidak mustahil untuk merealisasikannya, asalkan anda tahu objektif anda dalam perniagaan.

Oklah tuan-tuan dan puan-puan, terima kasih kerana sudi membaca penulisan dari blog saya.

Saya doakan perniagaan akan terus berjaya dan terus berjaya ke kemuncak yang anda idamkan.

Cukup setakat ni dulu perkongsian pendek dari saya kepada anda dan kalau anda nak cuba explore apakah itu dutanaga dan konsep yang diketengahkan, anda boleh baca kembali penulisan saya dalam blog saya di sini !


Semoga jumpa lagi. Sekian.

Post a Comment

Powered by Blogger.

Followers

© R.E Biz