R.E Biz

[Ebook] 7 Teknik Pemasaran Viral - Muat turun secara PERCUMA


Semua peniaga online yang faham tentang trafik pasti mereka berusaha cara bagaimana untuk meningkatkan trafik pengunjung ke website mereka.

Saya juga sering melakukan uji kaji untuk setiap teknik yang saya cuba. Kebanyakan teknik yang saya suka gunakan adalah penulisan artikel.

Sebenarnya banyak cara untuk meningkatkan jumlah trafik ke website anda dan saya pernah kongsikan 4 langkah pemasaran viral yang efektif pada post yang lepas. Keempat-empat teknik yang saya kongsikan adalah cara konvensional namun ia tetap paling efektif. Anda boleh baca di sini !

Bagi pasaran Malaysia, pengguna internet mudah menyebarkan berita-berita, info dan sebagainya melalui media sosial seperti Facebook.

Perkongsian melalui butang LIKE, SHARE atau Recommend boleh memberi impak maksima kepada jumlah trafik anda,

7 Teknik Viral - Ebook

Rakan online saya iaitu Wazeen Azizan telah membuka peluang kepada semua usahawan online, web master, affiliater dan sebagainya untuk tawaran percuma memiliki 7 teknik viral yang efektif di Facebook.

Anda nak kenal siapa Wazeen Azizan, sila lihat profile Facebook beliau di sini.

Saya tak pasti adakah tawaran in ia akan dibuka pada tempoh terhad atau tidak. Buat masa sekarang, ketika post ini ditulis, ia masih dibuka.

Antara 7 teknik ringkas TAPI berkesan dan ramai otai IM underground praktikkan adalah seperti berikut.

1. Roda Impian

2. Image Tag

3. Teka Gambar

4. Makanan Terakhir Anda

5. Padang Pasir

6. Voting

7. Meme Viral


Pasti anda tertanya-tanya kan apakah penerangan secara jelas untuk ke tujuh-tujuh teknik di atas.


Download sekarang sementara masih sah

Seorang usahawan online yang serius sering mencari teknik dan cara untuk naikkan trafik. Bagi saya jika dipraktikkan betul-betul ke semua teknik dalam ebook ini, anda boleh meningkatkan jualan anda pada masa yang singkat di Facebook.

Pastikan anda praktikkan terus ilmu yang terdapat dalam ebook 7 Teknik Pemasaran Vira ini kelak.

Sila muatturun ebook itu DI SINI sekarang !

Semoga post saya kali ini memberi sinar baru untuk anda yang tercari-cari teknik pemasaran viral yang powerr di Facebook.

Sekian. Terima kasih.

P/S : Saya sentiasa ingin kongsikan teknik tentang cara bagaimana melakukan pemasaran online melalui kaedah percuma walaupun cara berbayar lebih efektif.



Post a Comment

Powered by Blogger.

Followers

© R.E Biz