R.E Biz

PERCUMA...8 Perisian Untuk Kumpul List dan Tingkatkan Trafik

Ramai newbie mempunyai masalah  untuk ketahui teknik meningkatkan jumlah subcriber dan seterusnya meningkatkan trafik. Saya juga menghadapi masalah yang sama seperti anda.

Sebenarnya kalau kita faham cara untuk mengumpul list, kerjanya sangat mudah. Apa yang paling penting dalam membina list adalah konsistensi dalam melakukan promosi. Jangan mudah putus asa. Itu nasihat saya.

Tawaran saya kali ini adalah khas kepada newbie yang tercari-cari perisian percuma untuk mengumpul senarai email dan meningkatkan trafik. Niat saya adalah untuk membantu newbie agar boleh menjana pendapatan di internet untuk RM1 yang pertama. 






Saya kongsikan kepada anda 8 perisian yang bakal membantu anda. Antaranya adalah ...

1) Auto Countdown
2) Auto Launcher
3) Auto RSS
4) Auto Squeeze
5) Easy Cloaker
6) Easy Split Test
7) Email Router
8) Mass URL

Sila muat turun sekarang DI SINI !


 

Post a Comment

Powered by Blogger.

Followers

© R.E Biz